24 Mart 2014 Pazartesi

İOS 7.0.4 Jailbreak Nasıl Yapılır ? Resimli Anlatım

Başlamadan önce, cihazınızın şifreyle ya da parmak iziyle kilitli modunda kullanıyorsanız bunu iptal etmenizde fayda var. Tüm işlemler bittikten sonra bu tekrar şifre işlemini devreye alabilirsiniz.
  • Öncelikle Cydia Jailbreak yapmak isteyenlerin biraz beklemesini tavsiye ediyoruz çünkü Cydia iOS 7′ye tam hazır  olmadığından şu an oldukça problemli çalışıyor.
  • Ayrıca bazı sorunlarda mevcut olduğu için biraz beklemenizi şiddetle öneriyoruz, yapacağınız işlemler tamamen sizin sorumluluğunuzda olacaktır, bu uyarıları maalesef yapmak zorundayız.
  • Telefonunuz simLock’lu ise ve iOs 6 sürümlerindeyseniz Unlock konusu henüz belirsiz olduğundan bu işlemi yapmanızı önermiyoruz
Adım 1:
iPhone’unuzu bilgisayarınıza bağlayın ve iTunes ile yedekleme işlemini yapın.
Adım 2:
Masaüstünde “Pwnage” isminde bir klasör yaratın ve evasi0n’ın son versiyonunu buradan indirin ve yaratmış olduğunuz klasörün içine yerleştirin.
Ayrıca, iOS 7.0.4 firmware’ini indirmenizi (cihazınıza uygun ipsw dosyasını buradan indirebilirsiniz) ve Pwnage klasörüne koymanızı tavsiye ederiz. evad3rs üyeleri jailbreak yapılmadan önce full restore işlemi yapılmasını tavsiye ediyor.
                        Adım 3:
                          Evasi0n zip dosyasını Pwnage klasöründe açın.

    Adım 4:
iTunes’u açın

Adım 5:
iPhone’unuzun USB’den bilgisayara bağlı olduğuna emin olun ve iPhone’u itunes içerisinden seçin

 Adım 6:
Shift tuşuna basılı tutup ‘Restore iPhone’ (iPhone’a Geri Yükle) butonuna basın. Güvenlik sebebiyle eğer iPhone’umu bul özelliği açıksa iTunes sizi öncelikle bu özelliği kapatmanız gerektiği hakkında uyaracaktır. Bunu kapatıp devam edebilirsiniz.
 Adım 7:
Açılan pencerede iPhone’unuza uygun indirip Pwnage klasörüne koyduğunuz ipsw dosyasını seçin.
 Adım 8:
Restore etmek isteyip istemediğiniz sorulacak. Burada restore butonuna basın.
 Adım 9:
Restore işlemi tamamlandıktan sonra, evasi0n7.exe dosyasına farenizin sağ tuşu ile tıklatın ve açılan menüde ‘Yönetici olarak çalıştır’ (Run as Administrator) seçin

 Adım 10:
Cihazınızda herhangi bir şifre kilit yöntemi varsa onu tamamen kapatın ve evasi0n’da Jailbreak butonuna basın.
 Adım 11:
Bu adımda cihazınızdan bilgiler alınacak ve sırasıyla şu adımlardan geçilecek generate jailbreak data, upload jailbreak data, inject evasi0n app 1, inject evasi0n app 2, configuring system 1, configuring system 2 ve ardından reboot edilecek.
 Adım 12:
Sizden cihazınızın Unlock edilmesi yani slide’la açılması işlemi yapmanız ve ‘evasi0n 7′ app ikonuna basmanız istenecek. Burada ikona bir kere bastığınıza emin olun. Uygulama açılıp ve hemen tekrar kapanacak.


 Adım 13:
Evasi0n tekrar reboot edecek, modify rootfs adımı da geçilecek ve tamamlanacak.


0 yorum:

Yorum Gönder

 

Takipi et

Mesaj Gonderin

Email : fb/fedacrew21

Yazarlar