23 Mart 2014 Pazar

Deniz Seki'den Albüm Sürprizi

Deniz Seki, önümüzdeki ay piyasaya çıkacak albümü öncesi yeni şarkısının sözlerini paylaşarak hayranlarına sürpriz yaptı.


Uzun zamandır merakla beklenen yeni albümünü önümüzdeki ay müzikseverlerin beğenisine sunacakDeniz Seki, albüm öncesi yeni şarkısının sözlerini paylaşarak hayranlarına sürpriz yaptı.

Yorumuyla olduğu kadar söz yazarı ve besteci kimliğiyle de tüm albümlerinde imzası bulunan Deniz Seki, yeni şarkısı için "Hayat 2 Bilet, bu album için yaptığım ilk şarkı. Benim için çok özel" dedi.

On iki şarkıdan oluşan albümü için İskender Paydaş ve Sadun Ersönmez gibi usta müzisyenlerle çalışan Deniz Seki "Bu şarkının düzenlemeleri yapılırken İskender, 'şarkı Demirel söylemleri gibi başlıyor' diye takıldı. Bizim çok beğendiğimiz çok içimize sinen bir albüm oldu" diye ifade etti.


HAYAT 2 BİLET

Zamanında olmuş

Olanlar olabilir

Kalp kırılıp yen

İçinde kalabilir

İnsan bu dünyaya

Zaten misafir

Gelişimiz belli

Gidişimiz belli değil

İnsanın ömrü bi kere

Dünyaya gelince

Kalp kırılınca içinde

Yen kalınca

Hayat 2 Bilet sadece

Biri geliş

Biri de dönüş

Sen istersen

Sen istersen dövüş

İstersen seviş

Korkmuyorum korkmuyorum

Korkmuyorum korkmuyorum

Hayat senden artık

Hiç korkmuyorum

Bıkmadım bıkamıyorum

Aşk çok yüzsüz

Kaçamıyorum

Hayat senden artık

Hiç korkmuyorum

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Takipi et

Mesaj Gonderin

Email : fb/fedacrew21

Yazarlar