6 Nisan 2014 Pazar

Kodes- Gelme (Sözleriyle)

tetik düştü köprü altı alevlendi bekliyor
jiletler bedende dans eder derimi yırtıyor
ecel geldi ensenizde rap'le kalbi dürtüyor
kodes mezarı kazdı tabutu gömdü mafsi örtüyor

zaman gelir kör olur bu gözlerin bebekleri
fail'i meçhul cinayetle duyarsın elekleri
alma mazlum ahını fakirdir dilekleri
görürsün zor gününde toplanır sevenleri

titriyor hayat yorgunu bu dizlerim bugün
düğümlendi küfür kursağımda kin kokar küfüm
yaparsın öldüğümde belki sen büyük düğün
şehirlerde ayık takıl metropol değil köyün

kaç öğün doz aldın söyle hangi yaşında
çokmu basit gördün bizi ordan öyle bakınca
karınca gibi çalış bu yeraltında kalınca
ölüm sarcak her yerini kodes mermi atınca

inan umrumuzda değil senin süslü hayatın
yaşayamassınız bizimle korkutur bu hayatım
ya herro ya merro gelip bizle zar atın
bana şarkı yapmak için 50 tane hap atın NAKARAT
gelme azat etmem bana geri dönme
kaç kurtar kendini
görme beni rüyanda bile beni
seni bulmadan etmiycem tövbe
gelme
azat etmem bana geri dönme
kaç kurtar kendini
görme beni rüyanda bile beni
seni bulmadan etmiycek tövbe emre.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Takipi et

Mesaj Gonderin

Email : fb/fedacrew21

Yazarlar